Cookie tájékoztató: Ezek a sütik nem hízlalnak, és még a böngészési élményedet is javítják. Használatukkal elfogadod irányelveinket.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt kapod kézhez a megrendelt termékeket?

Amennyiben a termék raktárkészleten van, a megrendelésed 1-5 munkanapon belül, 10 és 18 óra közötti időszakban biztonságban megérkezik az általad megadott címre. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlási élményed zökkenőmentes és kényelmes legyen.

 

Mennyi a szállítási költség Budapesten, illetve az ország többi területén?

Kedvező szállítási díjjal dolgozunk. Kínálatunkban GLS házhozszállítás, GLS csomagautomata és GLS csomagpont található 1 590 Ft-ért, illetve Foxpost csomagautomata 1250 Ft-ért.

Természetesen a jogszabályi követelményeket figyelembe véve tudunk kínálni MPL-es házhozszállítást is, csomag súlyától függően 5990-7990-9990 Ft-ért..

A gyorsaságot előnyben részesítő vásárlóink számára Budapesten belül elérhető a D24 Expressz szolgáltatásunk, mely 2 490 Ft-ba kerül, és garantálja a termékek 24 órán belüli kézbesítését. Ezt az opciót akkor veheted igénybe, ha a kosarad értéke meghaladja a 100.000 Ft-ot.

 

Mi a teendő, ha sérülten érkezik meg a csomag?

Amennyiben a csomagod sérülten érkezik, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Az átvételkor ellenőrizd a csomagod számát és egyezőségét a fuvarlevélen található adatokkal.
  2. Vizsgáld meg a csomagolás épségét. Sérülés észlelése esetén készíts fényképeket a csomagodról a futár jelenlétében.
  3. Sérült csomag esetén jogosult vagy a csomag átvételének megtagadására és visszaküldésére. (Ezt természetesen sértetlen csomag esetén is megteheted, ha élni szeretnél a törvény által biztosított elállási jogoddal.)
  4. Kérjük, küldd el a jegyzőkönyvet és a fényképeket nekünk a következő munkanapon a logisztika@digital24.hu email címre.

Fontos, hogy a sérülések miatti panaszokat eseti alapon vizsgáljuk. Célunk, hogy panaszkezelési folyamatunk gyors és hatékony legyen, ezért kérjük, kövesd az előírt lépéseket.

 

Ha nem tetszik a termék, akkor hogyan tudod visszaküldeni?

Tiszteletben tartjuk döntésedet, így a termék átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül gyakorolhatod elállási jogodat. Az elállási folyamat egyszerű:

  1. Küldj írásbeli értesítést az elállási szándékról, amely tartalmazza a rendelési számot és a visszaküldeni kívánt termék adatait.
  2. A terméket eredeti, sértetlen állapotban és csomagolásban tudjuk csak visszafogadni, illetve a visszaküldés költségei ebben az esetben téged fognak terhelni. Kérjük, ezt vedd figyelembe!
  3. Visszatérítés: A termék beérkezése és állapotának ellenőrzése után, a vásárlás összegét 14 napon belül visszatérítjük számodra.

 

Milyen fizetési módokkal tudsz fizetni?

Választhatsz a SimplePay "online fizetési" opció vagy "utánvétel" opciók között.

 

Hány hónap/év garanciát vállal a digital24 a termékekre?

A digital24 csapata elkötelezett a magas minőségű és megbízható termékek forgalmazása mellett. A jótállási idő a következőképpen alakul a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján:

  • 10 000 - 100 000 Ft közötti ár esetén 1 év,
  • 100 000 - 250 000 Ft közötti ár esetén 2 év,
  • 250 000 Ft feletti ár esetén 3 év garanciát vállalunk.

 

Mi az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje?

Ügyfélszolgálatunk általánosságban hétfőtől-péntekig, 9:00-tól 16:00-ig áll rendelkezésedre. Természetesen ünnepnapok esetén módosulhat a nyitvatartási idő, ezt időben fogjuk jelezni social media felületeinken, illetve a webshopon is. Keress Minket bizalommal!

 

Van-e ajándékkártya, vagy kedvezmények?

Igen, rendszeresen kínálunk izgalmas promóciókat, szezonális kedvezményeket és hűségprogramokat, amelyekkel még többet takaríthatsz meg kedvenc termékeid megvásárlásakor. Ajándékkártyáink is kiváló választás lehetnek ajándékozáshoz.

Részletekért kövess minket és nézz be hozzánk gyakran!